.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی تمبر آیت‌الله بهجت در گیلان

 مدیر کل حوزه استاندار گیلان از برگزاری مراسم تجلیل و رونمایی از تمبر آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی در این استان خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، حسین راد در نشست اعضای شورای روابط عمومی‌های گیلان با اشاره به نزدیک شدن ایام ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله بهجت فومنی اظهار کرد: مراسم تجلیل از مقام شامخ این عالم بزرگ و ربانی در گیلان برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه رونمایی از تمبر یادبود آیت‌الله بهجت فومنی با حضور استاندار گیلان انجام می‌شود، ابراز کرد: به زودی برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام می‌شود.

مشاور استاندار گیلان، با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به گیلان افزود: گیلان خود را برای سفر چهارم هیئت دولت آماده می‌کند و در این راستا دیدار استاندار با وزرا انجام می‌شود.

وی، سفر چهارم هیئت دولت را در تمام شهرستان‌های استان عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور در سفر چهارم خود در تمام شهرستان‌های استان ملاقات عمومی و تشکیل کار گروه‌ نهضت اشتغال را دارد.

راد، برگزاری جشنواره روابط‌عمومی و مطبوعات استان را از دیگر برنامه های برشمرد و از آغاز سفرهای شهرستانی استاندار گیلان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) سفرهای شهرستانی استاندار گیلان آغاز می‌شود.

وی، برجسته‌تر کردن ویژگی‌های سفر هیئت دولت را مورد تاکید روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی قرار داد و اذعان کرد: هر مدیر استانی باید به سفرهای شهرستانی و حتی تهران برود تا بتواند اعتبار جذب کند.

مشاور استاندار گیلان با تصریح بر اینکه هر دستگاه اجرایی باید ریسک کار کردن داشته باشد، اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید فضای کار و تصمیم‌سازی را برای مدیران فراهم کنند.

در این جلسه برخی از مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌ها به ارائه پیشنهادها برای بهتر برگزاری کردن برنامه‌ها به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.